Centrum Obsługi Klienta

Pomoc

  • Czy zakupy przez internet są bezpieczne?

    Zakupy w naszym sklepie są całkowicie bezpieczne. Oto dlaczego:

    - Wykorzystujemy szyfrowanie SSL za pomocą certyfikatu Comodo. Dzięki niemu, wszystkie dane, które do nas wysyłasz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi.

    - Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim.

    - Jesteśmy legalnie działającą firmą. Przysługuje Ci prawo do reklamacji oraz zwrotu towaru (więcej o tym znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje)

    - Stosujemy bezpieczne płatności online. Najnowsze metody szyfrowania danych gwarantują niezawodną ochronę realizowanych transakcji. Sklep nie ma dostępu do numerów i innych danych kart płatniczych ani danych rachunków bankowych Klientów. Dane kart płatniczych i kont, poprzez zabezpieczony formularz, trafiają bezpośrednio na bezpieczne serwery operatora płatności:

  • Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?

    Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu. Jest to jednak wygodne przy kolejnych zamówieniach i daje możliwość uczestnictwa w systemie lojalnościowym.

  • Co zrobić jeśli zapomnę hasła do konta?

    Możesz zresetować (zmienić) hasło poprzez link na stronie logowania się do konta: "Nie pamiętasz hasła? Przejdź do formularza resetowania hasła."

  • Jak złożyć zamówienie?

    Dodaj produkty do koszyka. W Koszyku wybierz jak chcesz zapłacić za zakupy i jak mamy je dostarczyć. Po kliknięciu DALEJ - zaloguj się, jeśli masz konto lub uzupełnij dane adresowe dostawy. Na kolejnej stronie sprawdzisz swoje zamówienie, adres dostawy i wybrany rodzaj płatności. Kliknij ZAMAWIAM i zapłać poprzez szybkie płatności online, jeśli wybrałaś/wybrałeś tę opcję. W przypadku zwykłego przelewu dane do zapłaty znajdziesz na stronie, która wyświetli się po dokonaniu zamówienia, pod linkiem w wysłanym od nas mailu, oraz w zakładce Moje zamówienia (jeśli posiadasz konto).

  • Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?

    Na stronie produktu znajduje się informacja o jego dostępności. Może się zdarzyć, że jakiś produkt nie jest dostępny w ilości jaką chcesz zamówić. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie i zdecydujesz czy chcesz kupić mniejszą ilość. Niektóre towary są dostępne na zamówienie, wówczas czas dostawy jest dłuższy. O przewidywanym czasie realizacji zamówienia informujemy już w koszyku.

    Nie magazynujemy produktów świeżych. Są oneodbierane od producentów specjalnie dla Ciebie. Ich dostawy realizujemy transportem ekoj.pl w środy-czwartki-piątki (o terminie dostawy decyduje produkt o najdłuższej dostępności). Aby otrzymać produkty świeże w powyższych terminach, musisz złożyć zamówienie do poprzedzającej je niedzieli do 24:00.

  • Jak rozliczane są produkty na wagę?

    Niektóre świeże produkty (głównie mięso i wędliny) są sprzedawane na wagę. Na liście produktów znajdziesz wtedy ikonę  i informację o tym. W opisie produktu znajdziesz także podaną cenę za 1 kg.

    Cena na karcie produktu dotyczy określonej średniej wagi jednego opakowania. Wrzucając do koszyka 1 szt. - dodasz jedno opakowanie produktu o opisanej w tytule wadze np.

    Antrykot wołowy z kością EKO ok.450g Wasąg. Dodając do koszyka 1 szt. - zamawiasz jedno opakowanie o wadze ok. 450g.

    Ostateczny koszt zostanie ustalony w oparciu o dokładną wagę produktu, po odbiorze towaru od producenta.

    Dokładna cena będzie widoczna na karcie zamówienia na Twoim koncie lub pod linkiem przesłanym w mailu potwierdzającym zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze zapłacisz kwotę ustaloną w oparciu o rzeczywistą wagę produktów. W przypadku przedpłaty (przelew na konto lub płatności online), jeśli wystąpi niedopłata, można dokonać dopłaty u kierowcy Ekoj.pl podczas odbioru zamówienia. W przypadku nadpłaty otrzymasz zwrot gotówką od kierowcy Ekoj.pl lub przelewem na wskazane konto bankowe w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od zrealizowania zamówienia.

  • Jakie są koszty dostawy?

    Poznań i okolice:

    • Strefa I: miasto Poznań oraz gminy: Komorniki, Luboń, Mosina, Puszczykowo

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-98,99zł: 14,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu 99-148,99zł: 4,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 149,00zł: GRATIS

    • Strefa II: gminy: Czerwonak, Dopiewo, Kleszczewo, Kórnik, Suchy Las, Swarzędz, Tarnowo Podgórne, Kostrzyn (oprócz m. Gułtowy)

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-98,99zł: 14,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu 99-198,99zł: 9,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 199,00zł: GRATIS

    • Strefa III: gminy: Rokietnica, Stęszew oraz miejscowości w gminie Pobiedziska (Barcinek, Biskupice, Bugaj, Jankowo, Jerzykowo, Kowalskie), Kaźmierz (Kaźmierz, Brzezno, Chlewiska, Dolne Pole, Kiączyn) i Zaniemyśl (Zaniemyśl, Czarnotki, Doliwiec Leśny, Jeziory Małe, Jeziory Wielkie, Kępa Mała, Luboniec, Lubonieczek, Łękno, Potachy, Polesie, Zwola, Ludwikowo)

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-148,99zł: 19,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu 149-248,99zł: 9,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 249,00zł: GRATIS


    Wrocław, Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Aglomeracja Śląska

    Koszt dostawy przy zamówieniu do 20 kg 0-248,99zł: 24,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu do 20 kg od 249,00zł: GRATIS

    Cennik DPD Food powyżej 20 kg:

    od 20 do 40 kg 

    - do 248,99 zł - 49,80 zł
    - od 249 zł do 497,99 zł - 24,90 zł
    - pow. 498 zł - GRATIS

    od 40 kg 
    - do 248,99 zł - 74,70 zł
    - od 249 zł do 497,99 zł - 49,80 zł
    - od 498 zł do 746,99 zł - 24,90 zł
    - pow. 747 zł -  GRATIS


    Kurier InPost - cała Polska

    DO 25 KG 0-98,99zł      przelew       19,99zł
    DO 25 KG 0-98,99zł      pobranie      23,99zł

    DO 25 KG 99-248,99zł      przelew       16,99zł
    DO 25 KG 99-248,99zł      pobranie      20,99zł
    DO 25 KG > 249zł          przelew        GRATIS
    DO 25 KG > 249zł          pobranie       4,90zł

    25-50 KG 0-248,99zł      przelew       33,99zł
    25-50 KG 0-248,99zł      pobranie     42,99zł
    25-50 KG 249-498,99zł  przelew        16,99zł
    25-50 KG 249-498,99zł  pobranie      20,99zł
    25-50 KG > 499zł          przelew        GRATIS
    25-50 KG > 499zł          pobranie      4,90zł

    50-75 KG 0-248,99zł       przelew        50,99zł
    50-75 KG 0-248,99zł       pobranie      62,99zł
    50-75 KG 249-498,99zł   przelew        33,99zł
    50-75 KG 249-498,99zł   pobranie      42,99zł
    50-75 KG 499-748,99zł   przelew       16,99zł
    50-75 KG 499-748,99zł   pobranie      20,99zł
    50-75 KG > 749zł           przelew       GRATIS
    50-75 KG > 749zł           pobranie      4,90zł

  • Od jakiej kwoty zakupów dostawa jest GRATIS?

    Przy dostawie:

    • transportem Ekoj.pl w I strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 149,00 zł
    • transportem Ekoj.pl w II strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 199,00 zł
    • transportem Ekoj.pl w III strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 249,00 zł
    • kurierem Dpd Food Wrocław, Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto - dostawa gratis za zakupy do 20 kg powyżej 249zł, do 40 kg powyżej 498 zł, do 60 kg powyżej 747 zł
    • kurierem InPost - dostawa gratis za zakupy powyżej 249zł (do 25kg), powyżej 499zł (25-50kg) i 749zł (50-75kg).
  • Jakie są formy płatności?

    Za zakupy możesz zapłacić:

    • za pośrednictwem szybkich płatności online (w tym szybka płatność kartą płatniczą/kredytową). Na końcu procesu zamówienia kliknij "Dokonaj szybkiej płatności online" wybierz swój bank lub kartę i opłać zakupy. Jeśli nie zrobisz tego od razu, albo z innego powodu płatności chcesz dokonać później, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, przejdziesz do zakładki "Moje zamówienia w realizacji" i klikniesz w przycisk "Dokonaj szybkiej płatności online", który będzie widoczny przy Twoim zamówieniu.
    • płatność przy odbiorze gotówką. Za zakupy możesz zapłacić gotówką kierowcy Ekoj.pl lub kurierowi.
    • płatność przy odbiorze kartą. Za zakupy możesz zapłacić u kierowcy Ekoj lub kuriera za pomocą mobilnego terminala (także zbliżeniowo) lub BLIK.
    • zwykłym przelewem na konto (w tytule przelewu koniecznie wpisz numer zamówienia). Dane do przelewu to:

      Joanna Leońska EKOJ.PL
      ul. Poznańska 75
      62-040 Puszczykowo

      ING
      numer konta: 09 1050 1520 1000 0097 0369 8887

  • Czy mogę zapłacić kartą płatniczą/kredytową?

    Tak. Udostępniamy możliwość płatności kartami online.

    W przypadku dostaw transportem Ekoj możesz także zapłacić kartą przy odbiorze zakupów. Nasz kierowca posiada mobilny terminal płatniczy, za pomocą którego szybko i bezpiecznie uregulujesz płatność.

  • Gdzie wpisać kod rabatowy?

    Kod rabatowy można wpisać w koszyku pod listą produktów. Rabat zostanie doliczony do zakupów. Więcej o rabatach na stronie.

  • Czy mogę dostać fakturę VAT?

    Tak. W formularzu zamówienia, w części "Dane adresowe" zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT za zakupy" i wprowadź prawidłowe dane.

  • Czy mogę złożyć zamówienie na inny adres?

    Oczywiście. W danych adresowych podczas składania zamówienia wpisz adres, na który mamy dostarczyć zakupy.

  • Jak szybko realizowane jest zamówienie?

    Zakupy rozwozimy:
    - na terenie Poznania i okolic w środy, czwartki i piątki od 16:00 do 22:00.

    Dostawa kurierem chłodniczym DPD Food:
    - na terenie Wrocławia, Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Aglomeracji Śląskiej w czwartki i piątki od 8:00 do 16:00.

    Dostawa kurierem InPost:
    - cała Polska wysyłki od poniedziałku do piątku. Dostawa w 24-48h. Dotyczy produktów trwałych w ilości dostępnej na magazynie. Produkty świeże na zamówienie wysyłamy od środy do piątku, dostawa w 24-48h.


    Produkty świeże są odbierane bezpośrednio od producentów specjalnie dla Ciebie. 

    PAMIĘTAJ! Aby otrzymać produkty świeże w nadchodzącym tygodniu, złóż zamówienie do niedzieli do godziny 24.00. Zamówienia zawierające produkty świeże, złożone po tym terminie, zostaną z dużym prawdopodobieństwem zrealizowane w kolejnym tygodniu.

    WYJĄTEK: 

    Zamówienie na mięso i wędliny Limeko i Wasąg, królika Amciu, ryby Zawólcze, nabiał Kniaź i pieczywo Biopiekarz należy złożyć do PIĄTKU DO 9:00 (dostawa w kolejnym tygodniu)

    Zamówienie na garmażerkę Produkty Klasztorne należy złożyć do CZWARTKU DO 9:00 (dostawa w kolejnym tygodniu)

    O ostatecznym terminie dowozu Twoich zakupów poinformujemy w osobnym mailu, który wysyłamy zawsze we wtorek poprzedzający dni dostaw w danym tygodniu. Planowany dzień dostawy, po przekazaniu zamówienia do realizacji (we wtorek), będzie widoczny także na Twoim koncie w sekcji "zamówienia w realizacji" oraz pod linkiem, który otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie.

  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Stan realizacji zamówienia sprawdzisz na swoim koncie w zakładce: Moje zamówienia w trakcie realizacji lub, jeśli nie masz konta - pod linkiem, który do Ciebie prześlemy w potwierdzeniu zamówienia. Link będzie także widoczny na stronie, która wyświetli się po dokonaniu zamówieniu.

  • Skąd będę wiedzieć gdzie jest moja przesyłka?

    Przy przesyłkach kurierem InPost oraz DPD Food otrzymasz od nas informację o nadaniu paczki wraz z numerem listu przewozowego i linkiem, pod którym możesz sprawdzić gdzie są Twoje zakupy.

    Link do śledzenia paczki InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

    Zakupy transportem Ekoj.pl rozwożone są od środy do piątku. Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz również informację o dostawie.

    W przypadku zakupu świeżych produktów, całość Twoich zakupów dostarczymy w najbliższą środę, czwartek lub piątek (zamówienia złożone do niedzieli do 24:00)

  • Co jeśli kurier mnie nie zastanie?

    Nie martw się. Firma kurierska z reguły stara się skontaktować z adresatem, jeśli nie ma go w domu. Może masz sąsiada, któremu można zostawić zakupy lub umówisz się z kurierem na mieście. Możesz również ustalić, że odbierzesz zakupy z siedziby firmy kurierskiej (zapytaj o której godzinie paczka powróci do siedziby). Jeśli nie odbierzesz paczki, po 2 próbach dostarczenia, zakupy powrócą do nas. Abyśmy je ponownie nadali konieczne będzie ponowne opłacenie kosztów przesyłki.

    W przypadku kuriera InPost, w dniu dostawy, możesz sprawdzić nr telefonu do doręczyciela. Możesz to zrobić na stronie śledzenia, na podstawie numeru listu przewozowego (wyślemy go do Ciebie po nadaniu paczki).

  • Co zrobić z opakowaniem, w którym przyszły zakupy?

    Opakowanie można w całości poddać recyklingowi. Karton, wypełniacz, taśma papierowa - zrobione są z makulatury i nadają się do powtórnego przetworzenia. Wyrzuć je do pojemnika z napisem PAPIER. Oczywiście karton możesz też wykorzystać w domu np. do przechowywania rzeczy w piwnicy. 

  • Jak zwrócić produkt?

    W ciągu 14 dni od otrzymania towaru prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy na maila ahoj@ekoj.pl Wzór znajdziesz pod adresem.

    W mailu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz wyszczególnienie zwracanych towarów - szybciej uporamy się ze zwrotem. Potem wyślij oddawany towar na adres:

    Ekoj.pl
    ul. Poznańska 75
    62-040 Puszczykowo

    Niezwłocznie po otrzymaniu towaru, zwrócimy Ci koszt zakupów i przesyłki (maksymalnie do 5 dni). Towar zwracasz na swój koszt. Sklep zwraca natomiast koszt produktów oraz dostawy do Ciebie. Towary muszą być w stanie niezmienionym.

  • Czy świeże towary podlegają zwrotom?

    Świeże produkty (szybko psujące się) nie podlegają przepisom o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni.

  • Jak złożyć reklamację?

    Reklamacja towaru

    Dokładamy starań, aby sprzedawany towar był najwyższej jakości. Jeśli jednak z jakichś względów otrzymane zakupy budzą Twoje wątpliwości, daj nam znać.

    Świeże produkty (warzywa, owoce, nabiał, mięso, wędliny itp.)

    Gwarancja jakości Ekoj.pl. Zależy nam na Twoim zadowoleniu i chcemy abyś robił u nas zakupy regularnie. Dlatego jeśli zdarzy nam się małe potknięcie - prosimy postępuj jak poniżej :)

    W ciągu 3 dni od dostawy zgłoś nam swój problem mailowo ahoj@ekoj.pl i prześlij zdjęcie wadliwych produktów. Niezwłocznie rozpatrzymy Twoja reklamację. 

    1. Odbierasz zamówienie.

    2. Jeśli po rozpakowaniu stwierdzisz, że coś jest nie tak z produktem, zrób zdjęcie.

    3. Wyślij reklamację wraz ze zdjęciem na adres ahoj@ekoj.pl

    Rozpatrzymy ją szybko i sprawnie.

    Nie przetrzymujemy środków na swoim koncie, w wirtualnych portfelach itp. Zwrot otrzymasz od razu po uznaniu reklamacji. 


    W jaki sposób można reklamować pozostałe artykuły spożywcze?

    Ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. W przypadku towarów paczkowanych (np. kawa, herbata, przyprawy), reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania. Wyślij nam zdjęcie reklamowanego produktu.

    Pamiętaj. Nie można reklamować towarów przeterminowanych - chyba, że dotarł do Ciebie taki właśnie towar i to jest przedmiotem reklamacji.


    Reklamacja artykułów niespożywczych

    W przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru możesz złożyć reklamację. Poinformuj nas o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. W przypadku reklamacji towaru masz prawo wymienić towar na nowy, niewadliwy, albo otrzymać nieodpłatną naprawę. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.


    Jeśli stwierdzisz, że w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajdziesz produkt, którego nie zamawiałaś/zamawiałeś, napisz do nas lub zadzwoń - naprawimy nasz błąd.

    tel.: 665 44 3565
    mail: ahoj@ekoj.pl

  • Jak się z wami skontaktować?

    Skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem: +48 665 44 3565 (czynny PN-PT 10:00-16:00), mailowo: ahoj@ekoj.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie.