Centrum Obsługi Klienta

Pomoc

  • Czy zakupy przez internet są bezpieczne?

    Zakupy w naszym sklepie są całkowicie bezpieczne. Oto dlaczego:

    - Wykorzystujemy szyfrowanie SSL za pomocą certyfikatu GeoTrust. Dzięki niemu, wszystkie dane, które do nas wysyłasz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi.

    - Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim.

    - Jesteśmy legalnie działającą firmą. Przysługuje Ci prawo do reklamacji oraz zwrotu towaru (więcej o tym znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje)

    - Stosujemy bezpieczne płatności online. Najnowsze metody szyfrowania danych gwarantują niezawodną ochronę realizowanych transakcji. Sklep nie ma dostępu do numerów i innych danych kart płatniczych ani danych rachunków bankowych Klientów. Dane kart płatniczych i kont, poprzez zabezpieczony formularz, trafiają bezpośrednio na bezpieczne serwery operatora płatności:

  • Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?

    Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu. Jest to jednak wygodne przy kolejnych zamówieniach i daje możliwość uczestnictwa w systemie lojalnościowym oraz zbierania punktów.

  • Co zrobić jeśli zapomnę hasła do konta?

    Możesz zresetować (zmienić) hasło poprzez link na stronie logowania się do konta: "Nie pamiętasz hasła? Przejdź do formularza resetowania hasła."

  • Jak złożyć zamówienie?

    Dodaj produkty do koszyka. W Koszyku wybierz jak chcesz zapłacić za zakupy i jak mamy je dostarczyć. Po kliknięciu DALEJ - zaloguj się, jeśli masz konto lub uzupełnij dane adresowe dostawy. Na kolejnej stronie sprawdzisz swoje zamówienie, adres dostawy i wybrany rodzaj płatności. Kliknij ZAMAWIAM i zapłać poprzez szybkie płatności online, jeśli wybrałaś/wybrałeś tę opcję. W przypadku zwykłego przelewu dane do zapłaty znajdziesz na stronie, która wyświetli się po dokonaniu zamówienia, pod linkiem w wysłanym od nas mailu, oraz w zakładce Moje zamówienia (jeśli posiadasz konto).

  • Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?

    Na stronie produktu znajduje się informacja o jego dostępności. Może się zdarzyć, że jakiś produkt nie jest dostępny w ilości jaką chcesz zamówić. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie i zdecydujesz czy chcesz kupić mniejszą ilość. Niektóre towary są dostępne na zamówienie, wówczas czas dostawy jest dłuższy. O przewidywanym czasie realizacji zamówienia informujemy już w koszyku.

    Nie magazynujemy produktów świeżych. Są oneodbierane od producentów specjalnie dla Ciebie. Ich dostawy realizujemy transportem ekoj.pl w środy-czwartki-piątki (o terminie dostawy decyduje produkt o najdłuższej dostępności). Aby otrzymać produkty świeże w powyższych terminach, musisz złożyć zamówienie do poprzedzającej je niedzieli do 24:00.

  • Jak rozliczane są produkty na wagę?

    Niektóre świeże produkty (głównie mięso i wędliny) są sprzedawane na wagę. Na liście produktów znajdziesz wtedy ikonę  i informację o tym. W opisie produktu znajdziesz także podaną cenę za 1 kg.

    Cena na karcie produktu dotyczy określonej średniej wagi jednego opakowania. Wrzucając do koszyka 1 szt. - dodasz jedno opakowanie produktu o opisanej w tytule wadze np.

    Antrykot wołowy z kością EKO ok.450g Wasąg. Dodając do koszyka 1 szt. - zamawiasz jedno opakowanie o wadze ok. 450g.

    Ostateczny koszt zostanie ustalony w oparciu o dokładną wagę produktu, po odbiorze towaru od producenta.

    Dokładna cena będzie widoczna na karcie zamówienia na Twoim koncie lub pod linkiem przesłanym w mailu potwierdzającym zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze zapłacisz kwotę ustaloną w oparciu o rzeczywistą wagę produktów. W przypadku przedpłaty (przelew na konto lub płatności online), jeśli wystąpi niedopłata, można dokonać dopłaty u kierowcy Ekoj.pl podczas odbioru zamówienia. W przypadku nadpłaty otrzymasz zwrot gotówką od kierowcy Ekoj.pl lub przelewem na wskazane konto bankowe w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od zrealizowania zamówienia.

  • Jakie są koszty dostawy?

    Dostawy lokalne:

    • Strefa I: miasto Poznań oraz gminy: Luboń, Komorniki, Puszczykowo, Mosina

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-48,99zł: 9,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu 49-98,99zł: 4,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 99,00zł: GRATIS

    • Strefa II: gminy: Swarzędz, Suchy Las, Kórnik, Czerwonak, Dopiewo, Kleszczewo

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-148,99zł: 9,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 149,00zł: GRATIS

    • Strefa III: gminy: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Stęszew oraz m. Kostrzyn

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-248,99zł: 9,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 249,00zł: GRATIS

    Kurier DPD - zamówienia do 30kg

    Poczta Polska Kurier48 - zamówienia do 30kg

  • Od jakiej kwoty zakupów dostawa jest GRATIS?

    Przy dostawie:

    • transportem Ekoj.pl w I strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 99,00 zł
    • transportem Ekoj.pl w II strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 149,00 zł
    • transportem Ekoj.pl w III strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 249,00 zł
    • kurierem DPD - dostawa gratis przy płatności z góry za zakupy do 30kg powyżej 249,00 zł (30-60kg powyżej 498,00 zł, 60-90kg powyżej 747,00 zł); za płatność przy odbiorze zawsze obowiązuje dopłata 4,90zł
    • kurierem Pocztex48 - dostawa gratis przy płatności z góry za zakupy do 30kg powyżej 249,00 zł (30-60kg powyżej 498,00 zł, 60-90kg powyżej 747,00 zł)
  • Jakie są formy płatności?

    Za zakupy możesz zapłacić:

    • zwykłym przelewem na konto (w tytule przelewu koniecznie wpisz numer zamówienia). Dane do przelewu to:

      Joanna Leońska EKOJ.PL
      os. Miodowe 1/14
      62-050 Krosno

      Alior Bank
      numer konta: 09 2490 0005 0000 4530 8671 8793

    • za pośrednictwem szybkich płatności online (w tym szybka płatność kartą płatniczą/kredytową). Na końcu procesu zamówienia kliknij "Dokonaj szybkiej płatności online" wybierz swój bank lub kartę i opłać zakupy. Jeśli nie zrobisz tego od razu, albo z innego powodu płatności chcesz dokonać później, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, przejdziesz do zakładki "Moje zamówienia w realizacji" i klikniesz w przycisk "Dokonaj szybkiej płatności online", który będzie widoczny przy Twoim zamówieniu.
    • płatność przy odbiorze gotówką. Za zakupy możesz zapłacić gotówką kurierowi, listonoszowi lub kierowcy Ekoj.pl
    • płatność przy odbiorze kartą. Dotyczy tylko dostaw lokalnych. Za zakupy możesz zapłacić u kierowcy Ekoj za pomocą mobilnego terminala (także zbliżeniowo).
  • Czy mogę zapłacić kartą płatniczą/kredytową?

    Tak. Udostępniamy możliwość płatności kartami online.

    W przypadku dostaw transportem Ekoj możesz także zapłacić kartą przy odbiorze zakupów. Nasz kierowca posiada mobilny terminal płatniczy, za pomocą którego szybko i bezpiecznie uregulujesz płatność.

  • Gdzie wpisać kod rabatowy?

    Kod rabatowy można wpisać w koszyku pod listą produktów. Rabat zostanie doliczony do zakupów. Więcej o rabatach na stronie.

  • Czy mogę dostać fakturę VAT?

    Tak. W formularzu zamówienia, w części "Dane adresowe" zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT za zakupy" i wprowadź prawidłowe dane.

  • Czy mogę złożyć zamówienie na inny adres?

    Oczywiście. W danych adresowych podczas składania zamówienia wpisz adres, na który mamy dostarczyć zakupy.

  • Jak szybko realizowane jest zamówienie?

    Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej. Na czas realizacji składa się czas potrzebny nam do skompletowania produktów oraz czas wysyłki i dostarczenia Twoich zakupów. O przewidywanym czasie realizacji zamówienia informujemy już w koszyku :) 

    Dostawa produktów transportem ekoj.pl

    Zakupy rozwozimy w środy, czwartki i piątki od 16:00 do 22:00. Produkty świeże są odbierane bezpośrednio od producentów specjalnie dla Ciebie. O dniu dostawy decyduje produkt z najdłuższą dostępnością.

    PAMIĘTAJ! Aby otrzymać produkty świeże w ŚRODĘ, CZWARTEK LUB PIĄTEK, powinieneś złożyć zamówienie do poprzedzającej je niedzieli do godziny 24.00. Zamówienia zawierające produkty świeże, złożone po tym terminie, zostaną z dużym prawdopodobieństwem zrealizowane w kolejnym tygodniu.

    WYJĄTEK: 
    Zamówienie na mięso i wędliny Limeko i Wasąg należy złożyć do CZWARTKU DO 24:00 

    O ostatecznym terminie dowozu Twoich zakupów poinformujemy w osobnym mailu, który wysyłamy zawsze we wtorek poprzedzający dni dostaw w danym tygodniu. Planowany dzień dostawy, po przekazaniu zamówienia do realizacji (we wtorek), będzie widoczny także na Twoim koncie w sekcji "zamówienia w realizacji" oraz pod linkiem, który otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie. 

     

    Dostawa kurierem i pocztą produktów trwałych

    Dostawa kurierem i pocztą to z reguły 1-2 dni robocze od zaksięgowania wpłaty lub w przypadku płatności przy odbiorze - od dokonania zakupów. Planowany dzień wysyłki, po przekazaniu zamówienia do realizacji, będzie widoczny na Twoim koncie w sekcji "zamówienia w realizacji" oraz pod linkiem, który otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie. Po nadaniu paczki wyślemy do Ciebie maila z numerem listu przewozowego z możliwością śledzenia przesyłki.

    Dbając o najwyższą jakość produktów, kurierem DPD i Pocztex nie dostarczamy rzeczy świeżych! Zamówienia zawierające taki asortyment, dowozimy tylko w strefie dostaw lokalnych własnym, specjalistycznym transportem chłodniczym.

  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Stan realizacji zamówienia sprawdzisz na swoim koncie w zakładce: Moje zamówienia w trakcie realizacji lub, jeśli nie masz konta - pod linkiem, który do Ciebie prześlemy w potwierdzeniu zamówienia. Link będzie także widoczny na stronie, która wyświetli się po dokonaniu zamówieniu.

  • Skąd będę wiedzieć gdzie jest moja przesyłka?

    Przy przesyłkach kurierem oraz pocztą otrzymasz od nas informację o nadaniu paczki wraz z numerem listu przewozowego i linkiem, pod którym możesz sprawdzić gdzie są Twoje zakupy.

    Zakupy transportem Ekoj.pl rozwożone są od środy do piątku. Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz również informację o dostawie.

    W przypadku zakupu świeżych produktów, całość Twoich zakupów dostarczymy w najbliższą środę, czwartek lub piątek (zamówienia złożone do niedzieli do 24:00)

  • Co jeśli kurier mnie nie zastanie?

    Nie martw się. Firma kurierska z reguły stara się skontaktować z adresatem, jeśli nie ma go w domu. Może masz sąsiada, któremu można zostawić zakupy lub umówisz się z kurierem na mieście. Możesz również ustalić, że odbierzesz zakupy z siedziby firmy kurierskiej (zapytaj o której godzinie paczka powróci do siedziby). Jeśli nie odbierzesz paczki, po 3 próbach dostarczenia, zakupy powrócą do nas. Abyśmy je ponownie nadali konieczne będzie ponowne opłacenie kosztów przesyłki.

    W przypadku kuriera DPD, w dniu dostawy, możesz sprawdzić nr telefonu do doręczyciela. Możesz to zrobić na stronie śledzenia, na podstawie numeru listu przewozowego (wyślemy go do Ciebie po nadaniu paczki).

  • Co zrobić z opakowaniem, w którym przyszły zakupy?

    Opakowanie można w całości poddać recyklingowi. Karton, wypełniacz, taśma papierowa - zrobione są z makulatury i nadają się do powtórnego przetworzenia. Wyrzuć je do pojemnika z napisem PAPIER. Oczywiście karton możesz też wykorzystać w domu np. do przechowywania rzeczy w piwnicy. Plastikową koszulkę na list przewozowy odklej od kartonu i wrzuć do kosza z napisem PLASTIK.

  • Jak zwrócić produkt?

    W ciągu 14 dni od otrzymania towaru prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy na maila ahoj@ekoj.pl Wzór znajdziesz pod adresem.

    W mailu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz wyszczególnienie zwracanych towarów - szybciej uporamy się ze zwrotem. Potem wyślij oddawany towar na adres:

    Ekoj.pl
    ul. Poznańska 75
    62-040 Puszczykowo

    Niezwłocznie po otrzymaniu towaru, zwrócimy Ci koszt zakupów i przesyłki (maksymalnie do 5 dni). Towar zwracasz na swój koszt. Sklep zwraca natomiast koszt produktów oraz dostawy do Ciebie. Towary muszą być w stanie niezmienionym.

  • Czy świeże towary podlegają zwrotom?

    Świeże produkty (szybko psujące się) nie podlegają przepisom o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni.

  • Jak złożyć reklamację?

    • reklamacja żywności - ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. W przypadku towarów paczkowanych (np. kawy, herbaty, przyprawy), reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania. Jeśli zaś towar nie był on zapakowany fabrycznie (np. w pudełko producenta), to zgłoszenia jego niezgodności z umową należy dokonać w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Pamiętaj! Nie można reklamować towarów przeterminowanych - chyba, że dotarł do Ciebie taki właśnie towar i to jest przedmiotem reklamacji.
    • pozostałe artykuły - w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru możesz złożyć reklamację. Poinformuj nas o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. W przypadku reklamacji towaru masz prawo wymienić towar na nowy, niewadliwy, albo otrzymać nieodpłatną naprawę. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.
    • brak zamówionego produktu - jeśli stwierdzisz, że w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajdziesz produkt, którego nie zamawiałaś/zamawiałeś, napisz do nas lub zadzwoń - naprawimy nasz błąd. tel.: 665 44 3565  mail: ahoj@ekoj.pl
  • Jak się z wami skontaktować?

    Skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem: +48 665 44 3565, mailowo: ahoj@ekoj.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie.

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00