Centrum Obsługi Klienta

Pomoc

  • Czy zakupy przez internet są bezpieczne?

    Zakupy w naszym sklepie są całkowicie bezpieczne. Oto dlaczego:

    - Wykorzystujemy szyfrowanie SSL za pomocą certyfikatu Comodo. Dzięki niemu, wszystkie dane, które do nas wysyłasz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi.

    - Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim.

    - Jesteśmy legalnie działającą firmą. Przysługuje Ci prawo do reklamacji oraz zwrotu towaru (więcej o tym znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje)

    - Stosujemy bezpieczne płatności online. Najnowsze metody szyfrowania danych gwarantują niezawodną ochronę realizowanych transakcji. Sklep nie ma dostępu do numerów i innych danych kart płatniczych ani danych rachunków bankowych Klientów. Dane kart płatniczych i kont, poprzez zabezpieczony formularz, trafiają bezpośrednio na bezpieczne serwery operatora płatności:

  • Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?

    Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu. Jest to jednak wygodne przy kolejnych zamówieniach i daje możliwość uczestnictwa w systemie lojalnościowym.

  • Co zrobić jeśli zapomnę hasła do konta?

    Możesz zresetować (zmienić) hasło poprzez link na stronie logowania się do konta: "Nie pamiętasz hasła? Przejdź do formularza resetowania hasła."

  • Jak złożyć zamówienie?

    Dodaj produkty do koszyka. W Koszyku wybierz jak chcesz zapłacić za zakupy i jak mamy je dostarczyć. Po kliknięciu DALEJ - zaloguj się, jeśli masz konto lub uzupełnij dane adresowe dostawy. Na kolejnej stronie sprawdzisz swoje zamówienie, adres dostawy i wybrany rodzaj płatności. Kliknij ZAMAWIAM i zapłać poprzez szybkie płatności online, jeśli wybrałaś/wybrałeś tę opcję. W przypadku zwykłego przelewu dane do zapłaty znajdziesz na stronie, która wyświetli się po dokonaniu zamówienia, pod linkiem w wysłanym od nas mailu, oraz w zakładce Moje zamówienia (jeśli posiadasz konto).

  • Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?

    Na stronie produktu znajduje się informacja o jego dostępności. Może się zdarzyć, że jakiś produkt nie jest dostępny w ilości jaką chcesz zamówić. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie i zdecydujesz czy chcesz kupić mniejszą ilość. Niektóre towary są dostępne na zamówienie, wówczas czas dostawy jest dłuższy. O przewidywanym czasie realizacji zamówienia informujemy już w koszyku.

    Nie magazynujemy produktów świeżych. Są oneodbierane od producentów specjalnie dla Ciebie. Ich dostawy realizujemy transportem ekoj.pl w środy-czwartki-piątki (o terminie dostawy decyduje produkt o najdłuższej dostępności). Aby otrzymać produkty świeże w powyższych terminach, musisz złożyć zamówienie do poprzedzającej je niedzieli do 24:00.

  • Jak rozliczane są produkty na wagę?

    Niektóre świeże produkty (głównie mięso i wędliny) są sprzedawane na wagę. Na liście produktów znajdziesz wtedy ikonę  i informację o tym. W opisie produktu znajdziesz także podaną cenę za 1 kg.

    Cena na karcie produktu dotyczy określonej średniej wagi jednego opakowania. Wrzucając do koszyka 1 szt. - dodasz jedno opakowanie produktu o opisanej w tytule wadze np.

    Antrykot wołowy z kością EKO ok.450g Wasąg. Dodając do koszyka 1 szt. - zamawiasz jedno opakowanie o wadze ok. 450g.

    Ostateczny koszt zostanie ustalony w oparciu o dokładną wagę produktu, po odbiorze towaru od producenta.

    Dokładna cena będzie widoczna na karcie zamówienia na Twoim koncie lub pod linkiem przesłanym w mailu potwierdzającym zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze zapłacisz kwotę ustaloną w oparciu o rzeczywistą wagę produktów. W przypadku przedpłaty (przelew na konto lub płatności online), jeśli wystąpi niedopłata, można dokonać dopłaty u kierowcy Ekoj.pl podczas odbioru zamówienia. W przypadku nadpłaty otrzymasz zwrot gotówką od kierowcy Ekoj.pl lub przelewem na wskazane konto bankowe w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od zrealizowania zamówienia.

  • Jakie są koszty dostawy?

    Poznań i okolice:

    • Strefa I: miasto Poznań oraz gminy: Komorniki, Luboń, Mosina, Puszczykowo

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-98,99zł: 14,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu 99-148,99zł: 4,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 149,00zł: GRATIS

    • Strefa II: gminy: Czerwonak, Dopiewo, Kleszczewo, Kórnik, Suchy Las, Swarzędz, Tarnowo Podgórne, Kostrzyn (oprócz m. Gułtowy)

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-98,99zł: 14,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu 99-198,99zł: 9,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 199,00zł: GRATIS

    • Strefa III: gminy: Rokietnica, Stęszew oraz miejscowości w gminie Pobiedziska (Barcinek, Biskupice, Bugaj, Jankowo, Jerzykowo, Kowalskie), Kaźmierz (Kaźmierz, Brzezno, Chlewiska, Dolne Pole, Kiączyn) i Zaniemyśl (Zaniemyśl, Czarnotki, Doliwiec Leśny, Jeziory Małe, Jeziory Wielkie, Kępa Mała, Luboniec, Lubonieczek, Łękno, Potachy, Polesie, Zwola, Ludwikowo)

    Koszt dostawy przy zamówieniu 0-148,99zł: 19,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu 149-248,99zł: 9,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu od 249,00zł: GRATIS


    Wrocław, Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Aglomeracja Śląska, Aglomeracja Bydgoszcz - Toruń

    Koszt dostawy przy zamówieniu do 20 kg 0-248,99zł: 24,90zł
    Koszt dostawy przy zamówieniu do 20 kg od 249,00zł: GRATIS

    Cennik DPD Food powyżej 20 kg:

    od 20 do 40 kg 

    - do 248,99 zł - 49,80 zł
    - od 249 zł do 497,99 zł - 24,90 zł
    - pow. 498 zł - GRATIS

    od 40 kg 
    - do 248,99 zł - 74,70 zł
    - od 249 zł do 497,99 zł - 49,80 zł
    - od 498 zł do 746,99 zł - 24,90 zł
    - pow. 747 zł -  GRATIS


    Kurier InPost - cała Polska

    DO 25 KG 0-98,99zł      przelew       19,99zł
    DO 25 KG 0-98,99zł      pobranie      23,99zł

    DO 25 KG 99-248,99zł      przelew       16,99zł
    DO 25 KG 99-248,99zł      pobranie      20,99zł
    DO 25 KG > 249zł          przelew        GRATIS
    DO 25 KG > 249zł          pobranie       4,90zł

    25-50 KG 0-248,99zł      przelew       33,99zł
    25-50 KG 0-248,99zł      pobranie     42,99zł
    25-50 KG 249-498,99zł  przelew        16,99zł
    25-50 KG 249-498,99zł  pobranie      20,99zł
    25-50 KG > 499zł          przelew        GRATIS
    25-50 KG > 499zł          pobranie      4,90zł

    50-75 KG 0-248,99zł       przelew        50,99zł
    50-75 KG 0-248,99zł       pobranie      62,99zł
    50-75 KG 249-498,99zł   przelew        33,99zł
    50-75 KG 249-498,99zł   pobranie      42,99zł
    50-75 KG 499-748,99zł   przelew       16,99zł
    50-75 KG 499-748,99zł   pobranie      20,99zł
    50-75 KG > 749zł           przelew       GRATIS
    50-75 KG > 749zł           pobranie      4,90zł

  • Od jakiej kwoty zakupów dostawa jest GRATIS?

    Przy dostawie:

    • transportem Ekoj.pl w I strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 149,00 zł
    • transportem Ekoj.pl w II strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 199,00 zł
    • transportem Ekoj.pl w III strefie - dostawa gratis za zakupy powyżej 249,00 zł
    • kurierem Dpd Food Wrocław, Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Aglomeracja Śląska, Aglomeracja Bydgoszcz - Toruń - dostawa gratis za zakupy do 20 kg powyżej 249zł, do 40 kg powyżej 498 zł, do 60 kg powyżej 747 zł
    • kurierem InPost - dostawa gratis za zakupy powyżej 249zł (do 25kg), powyżej 499zł (25-50kg) i 749zł (50-75kg).
  • Jakie są formy płatności?

    Oferujemy poniższe rodzaje płatności:

    • Płatności online (BLIK, karta, szybkie przelewy)
      Po złożeniu zamówienia:
    • W przypadku BLIKa kod wpiszez bezpośrednio na naszej stronie, a płatność zatwierdzisz w aplikacji bankowej. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz zapamiętać nasz sklep podczas dokonywanie płatności, aby kolejne zakupy robić już bez wpisywania kodu (wówczas transkację możesz nadal zatwierdzać w aplikacji banku).
    • Przy płatności kartą przekierujemy Cię na stronę operatora (Przelewy24/PAYPRO oraz dalej Polcard), gdzie dokończysz płatność.
    • Jeśli zdecydujesz się na płatność szybkim przelewem, przekierujemy Cię na stronę Twojego banku, gdzie poprzez zalogujesz się na swoje konto bankowe i dokończysz płatność. Zaksięgowanie przelewu trwa maksymalnie do kilku minut, a zazwyczaj zajmuje kilkanaście sekund.
      Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24
    • Płatność przy odbiorze kartą / BLIKiem (nie dot. wysyłek DPD Food)
      Możesz także zapłacić kartą lub BLIKiem naszemu kierowcy (dla dostaw lokalnych) lub kurierowi (dot. dostaw kurierem zwykłym) podczas odbioru zamówienia. Mobilny terminal umożliwia szybkie i bezpieczne płatności (także zbliżeniowo).

    • Płatność gotówką przy odbiorze (nie dot. wysyłek DPD Food)
      Jeśli wybierzesz tę formę dostawy, za zakupy zapłacisz gotówką naszemu kierowcy lub kurierowi.
    • Przelew zwykły - opcja dostępna tylko dla dostaw lokalnych naszym transportem (nie dot. wysyłek DPD Food i kurierem zwykłym)
      Po złożeniu zamówienia wyślemy do Ciebie e-mail potwierdzający zamówienie wraz z danymi do przelewu. W tytule przelewu koniecznie wpisz numer zamówienia. Dzięki temu będziemy wiedzieli, że przelew dotyczy Twoich zakupów.

      Uwaga! Ze względu na operacje bankowe przelew i zaksięgowanie wpłaty mogą trwać do kilku dni, przeważnie jednak jest to jeden dzień roboczy.
  • Czy mogę zapłacić kartą płatniczą/kredytową?

    Tak. Udostępniamy możliwość płatności kartami online.

    W przypadku dostaw transportem Ekoj możesz także zapłacić kartą przy odbiorze zakupów. Nasz kierowca posiada mobilny terminal płatniczy, za pomocą którego szybko i bezpiecznie uregulujesz płatność.

    Również przy wyborze wysyłki zwykłym kurierem (nie dot. DPD Food) w większości przypadków będziesz mógł zapłacić kartą. Pracownicy firm kurierskich zazwyczaj posiadają terminal, choć nie możemy tego zagwarantować.

    Płatność kartą przy odbiorze nie jest dostępna dla wysyłek DPD Food, które wysyłane są tylko po dokonaniu płatności przez Przelewy24.

  • Gdzie wpisać kod rabatowy?

    Kod rabatowy można wpisać w koszyku pod listą produktów. Rabat zostanie doliczony do zakupów. Więcej o rabatach na stronie.

  • Czy mogę dostać fakturę VAT?

    Tak. W formularzu zamówienia, w części "Dane adresowe" zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT za zakupy" i wprowadź prawidłowe dane.

  • Czy mogę złożyć zamówienie na inny adres?

    Oczywiście. W danych adresowych podczas składania zamówienia wpisz adres, na który mamy dostarczyć zakupy.

  • Jak szybko realizowane jest zamówienie?

    Zakupy rozwozimy:
    - na terenie Poznania i okolic w środy, czwartki i piątki od 16:00 do 22:00.

    Dostawa kurierem chłodniczym DPD Food:
    - na terenie Wrocławia, Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Aglomeracji Śląskiej, Aglomeracji Bydgoszcz - Toruń w czwartki i piątki od 8:00 do 16:00.

    Dostawa kurierem InPost:
    - cała Polska wysyłki od poniedziałku do piątku. Dostawa w 24-48h. Dotyczy produktów trwałych w ilości dostępnej na magazynie. Produkty świeże na zamówienie wysyłamy od środy do piątku, dostawa w 24-48h.


    Produkty świeże są odbierane bezpośrednio od producentów specjalnie dla Ciebie. 

    PAMIĘTAJ! Aby otrzymać produkty świeże w nadchodzącym tygodniu, złóż zamówienie do niedzieli do godziny 24.00. Zamówienia zawierające produkty świeże, złożone po tym terminie, zostaną z dużym prawdopodobieństwem zrealizowane w kolejnym tygodniu.

    WYJĄTEK: 

    Zamówienie na mięso i wędliny Limeko i Wasąg, królika Amciu, ryby Zawólcze, nabiał Kniaź należy złożyć do PIĄTKU DO 9:00 (dostawa w kolejnym tygodniu)

    Zamówienie na garmażerkę Produkty Klasztorne należy złożyć do CZWARTKU DO 9:00 (dostawa w kolejnym tygodniu)

    O ostatecznym terminie dowozu Twoich zakupów poinformujemy w osobnym mailu, który wysyłamy zawsze we wtorek poprzedzający dni dostaw w danym tygodniu. Planowany dzień dostawy, po przekazaniu zamówienia do realizacji (we wtorek), będzie widoczny także na Twoim koncie w sekcji "zamówienia w realizacji" oraz pod linkiem, który otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie.

  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Stan realizacji zamówienia sprawdzisz na swoim koncie w zakładce: Moje zamówienia w trakcie realizacji lub, jeśli nie masz konta - pod linkiem, który do Ciebie prześlemy w potwierdzeniu zamówienia. Link będzie także widoczny na stronie, która wyświetli się po dokonaniu zamówieniu.

  • Skąd będę wiedzieć gdzie jest moja przesyłka?

    Przy przesyłkach kurierem InPost oraz DPD Food otrzymasz od nas informację o nadaniu paczki wraz z numerem listu przewozowego i linkiem, pod którym możesz sprawdzić gdzie są Twoje zakupy.

    Link do śledzenia paczki InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

    Zakupy transportem Ekoj.pl rozwożone są od środy do piątku. Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz również informację o dostawie.

    W przypadku zakupu świeżych produktów, całość Twoich zakupów dostarczymy w najbliższą środę, czwartek lub piątek (zamówienia złożone do niedzieli do 24:00)

  • Co jeśli kurier mnie nie zastanie?

    Nie martw się. Firma kurierska z reguły stara się skontaktować z adresatem, jeśli nie ma go w domu. Może masz sąsiada, któremu można zostawić zakupy lub umówisz się z kurierem na mieście. Możesz również ustalić, że odbierzesz zakupy z siedziby firmy kurierskiej (zapytaj o której godzinie paczka powróci do siedziby). Jeśli nie odbierzesz paczki, po 2 próbach dostarczenia, zakupy powrócą do nas. Abyśmy je ponownie nadali konieczne będzie ponowne opłacenie kosztów przesyłki.

    W przypadku kuriera InPost, w dniu dostawy, możesz sprawdzić nr telefonu do doręczyciela. Możesz to zrobić na stronie śledzenia, na podstawie numeru listu przewozowego (wyślemy go do Ciebie po nadaniu paczki).

  • Co zrobić z opakowaniem, w którym przyszły zakupy?

    Opakowanie można w całości poddać recyklingowi. Karton, wypełniacz, taśma papierowa - zrobione są z makulatury i nadają się do powtórnego przetworzenia. Wyrzuć je do pojemnika z napisem PAPIER. Oczywiście karton możesz też wykorzystać w domu np. do przechowywania rzeczy w piwnicy. 

  • Jak zwrócić produkt?

    W ciągu 14 dni od otrzymania towaru prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy na maila ahoj@ekoj.pl Wzór znajdziesz pod adresem.

    W mailu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz wyszczególnienie zwracanych towarów - szybciej uporamy się ze zwrotem. Potem wyślij oddawany towar na adres:

    Ekoj.pl
    ul. Poznańska 75
    62-040 Puszczykowo

    Niezwłocznie po otrzymaniu towaru, zwrócimy Ci koszt zakupów i przesyłki (maksymalnie do 5 dni). Towar zwracasz na swój koszt. Sklep zwraca natomiast koszt produktów oraz dostawy do Ciebie. Towary muszą być w stanie niezmienionym.

  • Czy świeże towary podlegają zwrotom?

    Świeże produkty (szybko psujące się) nie podlegają przepisom o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni.

  • Jak złożyć reklamację?

    Reklamacja towaru

    Dokładamy starań, aby sprzedawany towar był najwyższej jakości. Jeśli jednak z jakichś względów otrzymane zakupy budzą Twoje wątpliwości, daj nam znać.

    Świeże produkty (warzywa, owoce, nabiał, mięso, wędliny itp.)

    Gwarancja jakości Ekoj.pl. Zależy nam na Twoim zadowoleniu i chcemy abyś robił u nas zakupy regularnie. Dlatego jeśli zdarzy nam się małe potknięcie - prosimy postępuj jak poniżej :)

    W ciągu 3 dni od dostawy zgłoś nam swój problem mailowo ahoj@ekoj.pl i prześlij zdjęcie wadliwych produktów. Niezwłocznie rozpatrzymy Twoja reklamację. 

    1. Odbierasz zamówienie.

    2. Jeśli po rozpakowaniu stwierdzisz, że coś jest nie tak z produktem, zrób zdjęcie.

    3. Wyślij reklamację wraz ze zdjęciem na adres ahoj@ekoj.pl

    Rozpatrzymy ją szybko i sprawnie.

    Nie przetrzymujemy środków na swoim koncie, w wirtualnych portfelach itp. Zwrot otrzymasz od razu po uznaniu reklamacji. 


    W jaki sposób można reklamować pozostałe artykuły spożywcze?

    Ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. W przypadku towarów paczkowanych (np. kawa, herbata, przyprawy), reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania. Wyślij nam zdjęcie reklamowanego produktu.

    Pamiętaj. Nie można reklamować towarów przeterminowanych - chyba, że dotarł do Ciebie taki właśnie towar i to jest przedmiotem reklamacji.


    Reklamacja artykułów niespożywczych

    W przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru możesz złożyć reklamację. Poinformuj nas o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. W przypadku reklamacji towaru masz prawo wymienić towar na nowy, niewadliwy, albo otrzymać nieodpłatną naprawę. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.


    Jeśli stwierdzisz, że w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajdziesz produkt, którego nie zamawiałaś/zamawiałeś, napisz do nas lub zadzwoń - naprawimy nasz błąd.

    tel.: 665 44 3565
    mail: ahoj@ekoj.pl

  • Jak się z wami skontaktować?

    Skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem: +48 665 44 3565 (czynny PN-PT 10:00-16:00), mailowo: ahoj@ekoj.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie.