Centrum Obsługi Klienta

Płatność

Oferujemy poniższe rodzaje płatności:

  • Płatności online (BLIK, karta, szybkie przelewy)

Po złożeniu zamówienia:

kliknij w przycisk
 
wybierz BLIK, kartę lub swój bank z listy
 
i kliknij


W przypadku BLIKa kod wpiszez bezpośrednio na naszej stronie, a płatność zatwierdzisz w aplikacji bankowej. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz zapamiętać nasz sklep podczas dokonywanie płatności, aby kolejne zakupy robić już bez wpisywania kodu (wówczas transkację możesz nadal zatwierdzać w aplikacji banku). 

Przy płatności kartą przekierujemy Cię na stronę operatora (Przelewy24/PAYPRO oraz dalej Polcard), gdzie dokończysz płatność.

Jeśli zdecydujesz się na płatność szybkim przelewem, przekierujemy Cię na stronę Twojego banku, gdzie poprzez zalogujesz się na swoje konto bankowe i dokończysz płatność.

Zaksięgowanie przelewu trwa maksymalnie do kilku minut, a zazwyczaj zajmuje kilkanaście sekund.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:


  • Płatność przy odbiorze kartą / BLIKiem (nie dot. wysyłek DPD Food)

    Możesz także zapłacić kartą lub BLIKiem naszemu kierowcy (dla dostaw lokalnych) lub kurierowi (dot. dostaw kurierem zwykłym) podczas odbioru zamówienia. Mobilny terminal umożliwia szybkie i bezpieczne płatności (także zbliżeniowo).

 


  • Płatność gotówką przy odbiorze (nie dot. wysyłek DPD Food)

Jeśli wybierzesz tę formę dostawy, za zakupy zapłacisz gotówką naszemu kierowcy lub kurierowi.


  • Przelew zwykły - opcja dostępna tylko dla dostaw lokalnych naszym transportem (nie dot. wysyłek DPD Food i kurierem zwykłym)

Po złożeniu zamówienia wyślemy do Ciebie e-mail potwierdzający zamówienie wraz z danymi do przelewu. W tytule przelewu koniecznie wpisz numer zamówienia. Dzięki temu będziemy wiedzieli, że przelew dotyczy Twoich zakupów.

Uwaga! Ze względu na operacje bankowe przelew i zaksięgowanie wpłaty mogą trwać do kilku dni, przeważnie jednak jest to jeden dzień roboczy.