Centrum Obsługi Klienta

Jak złożyć reklamację?

  • reklamacja żywności - ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. W przypadku towarów paczkowanych (np. kawy, herbaty, przyprawy), reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania. Jeśli zaś towar nie był on zapakowany fabrycznie (np. w pudełko producenta), to zgłoszenia jego niezgodności z umową należy dokonać w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Pamiętaj! Nie można reklamować towarów przeterminowanych - chyba, że dotarł do Ciebie taki właśnie towar i to jest przedmiotem reklamacji.
  • świeże warzywa i owoce. W ciągu 3 dni od otrzymania zgłoś nam swój problem mailowo ahoj@ekoj.pl i prześlij zdjęcie wadliwych produktów. Niezwłocznie rozpatrzymy Twoja reklamację. 
  • pozostałe artykuły - w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru możesz złożyć reklamację. Poinformuj nas o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. W przypadku reklamacji towaru masz prawo wymienić towar na nowy, niewadliwy, albo otrzymać nieodpłatną naprawę. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.
  • brak zamówionego produktu - jeśli stwierdzisz, że w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajdziesz produkt, którego nie zamawiałaś/zamawiałeś, napisz do nas lub zadzwoń - naprawimy nasz błąd. tel.: 665 44 3565 mail: ahoj@ekoj.pl