Centrum Obsługi Klienta

Jak złożyć reklamację?

Reklamacja towaru

Dokładamy starań, aby sprzedawany towar był najwyższej jakości. Jeśli jednak z jakichś względów otrzymane zakupy budzą Twoje wątpliwości, daj nam znać.

Świeże produkty (warzywa, owoce, nabiał, mięso, wędliny itp.)

Gwarancja jakości Ekoj.pl. Zależy nam na Twoim zadowoleniu i chcemy abyś robił u nas zakupy regularnie. Dlatego jeśli zdarzy nam się małe potknięcie - prosimy postępuj jak poniżej :)

W ciągu 3 dni od dostawy zgłoś nam swój problem mailowo ahoj@ekoj.pl i prześlij zdjęcie wadliwych produktów. Niezwłocznie rozpatrzymy Twoja reklamację. 

1. Odbierasz zamówienie.

2. Jeśli po rozpakowaniu stwierdzisz, że coś jest nie tak z produktem, zrób zdjęcie.

3. Wyślij reklamację wraz ze zdjęciem na adres ahoj@ekoj.pl

Rozpatrzymy ją szybko i sprawnie.

Nie przetrzymujemy środków na swoim koncie, w wirtualnych portfelach itp. Zwrot otrzymasz od razu po uznaniu reklamacji. 


W jaki sposób można reklamować pozostałe artykuły spożywcze?

Ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. W przypadku towarów paczkowanych (np. kawa, herbata, przyprawy), reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania. Wyślij nam zdjęcie reklamowanego produktu.

Pamiętaj. Nie można reklamować towarów przeterminowanych - chyba, że dotarł do Ciebie taki właśnie towar i to jest przedmiotem reklamacji.


Reklamacja artykułów niespożywczych

W przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru możesz złożyć reklamację. Poinformuj nas o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. W przypadku reklamacji towaru masz prawo wymienić towar na nowy, niewadliwy, albo otrzymać nieodpłatną naprawę. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.


Jeśli stwierdzisz, że w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajdziesz produkt, którego nie zamawiałaś/zamawiałeś, napisz do nas lub zadzwoń - naprawimy nasz błąd.

tel.: 665 44 3565
mail: ahoj@ekoj.pl