Centrum Obsługi Klienta

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Towary szybko psujące się (np. mleko, jogurty, sery, mięso, ryby), ze względu na swoją specyfikę, nie podlegają zwrotom.

Towary o długim terminie przydatności do spożycia możesz zwrócić. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od daty otrzymania towaru.

Jak zwrócić towar?

Wystarczy, że w ciągu 14 dni od otrzymania towaru prześlesz nam oświadczenie o zwrocie na maila ahoj@ekoj.pl W mailu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz wyszczególnienie zwracanych towarów - szybciej uporamy się ze zwrotem. Potem wyślij oddawany towar na adres:

Joanna Leońska Ekoj.pl
ul. Poznańska 75
62-040 Puszczykowo.

Niezwłocznie po otrzymaniu towaru, zwrócimy Ci wpłacone pieniądze (maksymalnie do 5 dni).

Wzór odstąpienia od umowy

Pamiętaj - towar zwracasz na swój koszt.


Reklamacja towaru

Dokładamy starań, aby sprzedawany towar był najwyższej jakości. Jeśli jednak z jakichś względów otrzymane zakupy budzą Twoje wątpliwości, daj nam znać.

W jaki sposób można reklamować artykuły spożywcze?

Ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. W przypadku towarów paczkowanych (np. kawa, herbata, przyprawy), reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania. Jeśli zaś towar nie był zapakowany fabrycznie (np. w pudełko producenta), to zgłoszenia jego niezgodności z umową należy dokonać w terminie 3 dni od dnia otrzymania.

Pamiętaj. Nie można reklamować towarów przeterminowanych - chyba, że dotarł do Ciebie taki właśnie towar i to jest przedmiotem reklamacji.

Reklamacja pozostałych artykułów

W przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru możesz złożyć reklamację. Poinformuj nas o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. W przypadku reklamacji towaru masz prawo wymienić towar na nowy, niewadliwy, albo otrzymać nieodpłatną naprawę. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.

Jeśli stwierdzisz, że w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajdziesz produkt, którego nie zamawiałaś/zamawiałeś, napisz do nas lub zadzwoń - naprawimy nasz błąd.

tel.: 665 44 3565

mail: ahoj@ekoj.pl